tiistai 27. elokuuta 2013

Työpäivän pelastus.

Ohhoh, mikä päivä. Jos kertoisin taas itsestäni hieman!
Olen töissä käyvä ihminen, ja rakastan työtäni. Olin tänäänkin ylitöissä, 6-18:30! Hienosti Miijatus-otus jaksoi vääntää. :) Olen ollut työpaikallani melkein kuusi vuotta, melkeinpä suoraan peruskoulun jälkeen pääsin sinne. Onneksi, on ollut hyvin mukavia viime vuodet!
Ei siittä sen enempää, kerron toki pikku harrastuksistani kahvi- ja ruokatauoillani.
Tämän hetken ikuisuusprojektina on 400mmx400mm ympyräpiirrustus, joka on hyvin.. sekava? Tälläinen jännittävä, olen aloittanut tuon vuonna 2010 kesäkuussa. Ja aina vain väkerrän samaa! Katsokaas, talvisin mielikuvitukseni häviää jonnekin, pimeyteen, lumeen, ne jäätyy. Joten yleensä kesäisin olen tätä väsertänyt, tässä on pieniä yksityiskohtia!

Eräs lemppareistani.♥


Nimi löytyy seasta!

Melkeinpä kokonaisuudessaan, ehkä 3/4?

Beautiful boy.



Raskaan työpäivän jälkeen piti pikaisesti käydä äidin tykönä. Oli teheny PUNAISTAPUUROA! Vispipuuroa siis, OMNOMONOMNOMNOM♥
Sekä tietenkin piti hieman näyttää tätä kameraa, joten äitikin päätti kokeeksi ottaa parit kuvat... seinästä, pihasaunan seinästä.. :D
Tässä on pari munkin epämääräistä otosta, eiköhä tämä ollut tässä tällä erää!
Näemme myöhemmin, Miijatus-otus. :)


Äitin kissa, Muru.♥

Patsashahrmot rakastaa.

Pör.

Miijatus-otus reppana, puhuu kesken kuvaamisen.
pst! Joskus ehkä edustavampi kuva!

Kellotus raksutus.

Äiti otti kuvan minusta ja Pirpanasta..
"Tästäkö tämä tarkentaa?" ♥ :D

No osas se sitte kummiski.

Äitin kissa, Pirpana kytiksellä.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti