lauantai 30. marraskuuta 2013

Haikea olo. Sekä kylmä.

JOULU ON TAAS JOULU ON TAAS KATTILAT TÄYNNÄ PUU---joojojojooo joulu lähestyy.
En oikee tiedä, minkälainen fiilis mulla on joulun kanssa. Onhan se iha kiva ku sukulaisia näkkee kerralla ja tällästä, mutta.. Siinä on joku semmonen että NJÄÄÄH.
Parasta on tietenki se KINKKU♥, me olemmekin jo yhen kinkun tuhonneet, pitäisi vielä keritä pari ostamaa.. >:3

Nyt itse otsikkoon! Haikea olo. Vähän sellainen, ettei oikein usko todeksi.
Ja tämä vain sen takia, koska työkaveri jäi eläkkeelle.
Mutta se onkin vähän ikävää, koska tämä oli minulle se "emo" niin sanotusti. :D
Me juteltii aina kaikkia, kiusattii toisiamme ja pystyttii olemaan, niinkuin paremmatki kaverit!
Tuli eilen itkettyä monetkin kerrat, ja nytkin on lähellä etten pillitä ku kirjoitan tätä.
Se oli vain niin hienoa minun mielestä, nuorin ja vanhin, kasvaja ja kasvanut ja sitä rataa.
Hyvät vinkit sain aina kaikkiin asioihin, mitä kyselin! Kiitos Marjatta näistä vuosista. :)♥


Tälläisen Marjatta antoi minulle ennen lähtöään.


Meillä oli tosiaan pitemmän ajan perjantaisin kilpailu, kumpi kerkeää ennemmin sanomaan toiselle "IHMISIKSI". :D Tässä vaiheessa tuli isompikin itku, molemmat rääkyi siinä ja pakkoha siinä oli halata. :)
Hän on loistava ihminen, ei voi muuta sanoa!

Ja nyt kun olet tarpeeksi herkistynyt, Miijatus-otus, kai voisit jotain kivaa sanoa tästä säästäkin..?
Mun varpaat palelee, mulla ei oo hyvää talvitakkia, sisällä on kylmäkuumakylmä, niin kylmän näköstä pihalla JAJAJJAJAJA talvi sais loppua jo.
Oon jo nähnyt tarpeeksi lunta THÄNKS JUU.
Ei kai, saa nämä lumet olla vielä joulun ja uuden vuoden. ^-^ Sitten alkaa raivostuttamaan.
Muutenkin tuntuu, etten tule selviämään tästä talvesta. Niin minusta kyllä aina tuntuu mutta..
Mutta ihan kivoja kuveja olen saanut otettua. :)
Harmi, kun aurinko ei kunnolla paista nyttenkään, olisin voinut vaikka parit kuvat heti ottamaan mutta..
Noh, tässä on pari kuvaa kissasta!


"Siis..mitä?"

"En varmana ota askeltakaan!"

"No kyllä mä ny sen verran et koitan hypätä alas.."
Tässä vaiheessa kissa napattiin syliin ja sisälle. :D

"Mikä??"

"Missä??"

"No voisin mäki mennä vähä reunalle kuikotteleen alas..."
Tämäkin meni reunalle, oli valmiina hyppäämään.
Minä nappasin syliin ja sisälle. :D

Kuinka moni yllättyy jos sanon, ettei mitään uneja ole ollut? Että turha niitä näköjää on odottaakaan. :D
Onhan niitä ollut sellaisia, joista ei voi puhua. Voi ihmiset mennä sekasin ja mua sitte nolottais vaan, hihihiihii.
Paitsi että viime yönä olin Pokemon-sodassa. Me hävittiin. Sinkkuelämän naiset voitti. :DD

Mitäpä täsä muuta, tänään ehkä leffaan ja toivottavasti myös syömään johonki. ^-^
Voi, minnekkäs hienoon paikkaan ajattelitte mennä? Mulle riittää mäkkäri, hese, piikki tai joku muu roskaruoka mesta, mää en oikeen piittaa hienommista paikoista. :| Tuntuu että kaikki aina tuijottaa sielä.
Sillee erinlaila kuin yleisesti. :D
Mutta saas nähä, ADIJÖÖSAMIIIGOS.
PS: Miijatus-otus vihaa sen välilyöntiään. Sekä läppärin omaa hiirtä, se on väärässä kohtaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti