sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Postaus 2 - Eka rakkaus ja vähän jotain muutakin

Oiii kuinka romanttista, eikös niin Miijatus-otus?
Joooo.....

Eka rakkaus.. Eläimistä tietenkin kissat.♥ Olen aina kaikkia kissoja rakastanut, mitä olenkin nähnyt. Ensi rakkauteni taisikin olla Roosa kissani, oli vissiinkin osittain norjalainen metsäkissa. UPEA TURKKI.♥
Mutta se sitten karkasi. Olimme silloin kersat Piippolassa mummolla, kesää viettämäs. Kun tulimme takaisin kotiin, Roosaa ei ollut enään. Sydämeni murtui silloin, mutta opinpahan ainakin, että näitä menetyksiä tulee olemaan..
Ikuisesti mielessä.

Eka rakkaus.. työpaikkani! Peruskoulun jälkeen menin kymppiluokalle, mutta en oikein viihtynyt sielä ollenkaan, ja kuukauden jälkeen lopetinkin sen. Kiitokset niille, jotka niin sanotusti jättivät hirveät arvet mieleeni kouluista.
Mutta eniveis, äitini pakotti minut etsimään töitä, jos kerta koulussa en meinaa olla. Laitoinkin sitten sähköpostia erääseen firmaan, jossa olin ollut kesätöissä sinä vuonna. He ottivat yhteyttä, menin haastatteluun ja sain paikkani siksi aikaa, että keksin jonkun koulupaikan jossa viihtyisin!
...... Näin päälle kuuden vuoden jälkeenkin mietin sitä koulupaikkaa aina vaan, hehehehehhehh... :D
Paras työpaikka ikinä!♥

Eka rakkaus.. ihminen? Sanon siittä sen verran, että lämmöllä muistelen hyviä hetkiä, kasvatti minut ihmisenä ja särki pirstaleiksi myös. Opin myös, ettei suhdetta voi kantaa väkisten yllä!
En katkeroitunut, eikä minulla olisi siihen syytäkään. Ei millään pahalla. Olin aika hirvee ihminen, minä tiedän sen ja olenkin pahoillani.

Ekarakkaus.. Se  on se asia, joka on melkeinpä joka asiassa musertanut minut. Oli kyseessä ystävä, jätkä, kissa, koira.... Ne on aina musertanut minut. Eläimien suhteen vain sen takia, koska ovat kadonneet tai kuolleet, mutta se onkin sitä elämää.
Ihmissuhteissa olen kokenut mustasukkaisuutta, mollaamista, satuttamista, petturuutta, katkeruutta, hylkäämistä.. Ja ennenkuin kerkeätte miettimään, että "-tun -ra, mieti vähä mitä puhut", minä tiedän myös, että olen itsekin aiheuttanut noita tunteita varmastikkin, mutta olenkin ollut vähän nuori ja tyhmä. Mutta olenkin kasvanut noista ajoista pois, joten FUCK YOU jos jaksatte vieläki miettiä sata vuotta vanhoja asioita. :D
Onneksi on ne parit, jotka ovat pysyneet rinnalla omina itsenänsä, ja ymmärtäneet, mikä minä olen.♥

Mutta nykytilanteessa minun rakkauteni on ne pari ystävää, äiti, kissat ja Niko. Ei enenpää asiasta.

Purrhurr.♥ SEKOPÄÄT.

Lara-rakastus.♥

PST! Lävärit.♥
Tiesittekö että ensimmäinen lävistys on pian 9 vuotta vanha?
26.2.2005 Keskimmäinen huulikoru.

Lore-löllytyslällytys!♥

Että sellaista. Tämä oli tälläinen purkautumispäivitys, mutta seuraavan kerran iloisemmin! :D
Nyt palaan takaisin siivoomaan, että saataisiin joulukuusi paikalle. Niko oli päättänyt hommata sellaisen tänne. :D

Mutta Miijatus-otus? Sinun postausjuttusi on PIKKUSEN myöhässä.. Nojoojojojooo, päätikin että kirjoittelen aina sillon kun itse haluan, mutta pyrin kummiskin edes kerran viikossa kirjoittamaan.. Eihän sitä tiiä vielä, koristelemme kuusen tänään niin ehkä huomenna jopa on lisää jotain..?
EHKÄ. Älkää luottako nii täysin siihen.
Mutta siivous jatkuu nyt, tajusin kyllä tässä että on aika vaikeita aiheita tässä jutussa. :D

Postaus 3 - Minun vanhemmat
Postaus 4 - Tätä olen syönyt tänään
Postaus 5 - Mitä on rakkaus?
Postaus 6 - Minun päiväni

Postaus 7 - Paras ystäväni
Postaus 8 - Se hetki
Postaus 9 - Uskoni
Postaus 10 - Päivän asu
Postaus 11 - Sisarukseni
Postaus 12 - Käsilaukussani

Postaus 13 - Tällä viikolla
Postaus 14 - Mitä minulla oli päällä tänään?
Postaus 15 - Unelmani

Postaus 16 - Eka suudelmani
Postaus 17 - Mieleisin muistoni
Postaus 18 - Mieleisin syntymäpäiväni
Postaus 19 - Kaduttaa
Postaus 20 - Tässä kuussa
Postaus 21 - Toinen hetki
Postaus 22 - Tämä järkyttää minua
Postaus 23 - Tämä saa minut voimaan paremmin
Postaus 24 - Tämä saa minut itkemään
Postaus 25 - Ensimmäinen
Postaus 26 - Pelkään
Postaus 27 - Suosikkipaikkani
Postaus 28 - Ikävöin
Postaus 29 - Tähän pyrin
Postaus 30 - Viimeinen hetki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti