lauantai 8. helmikuuta 2014

Postaus 7 - Paras ystäväni ja se toinenkin

Miijatus-otus haluaa kertoa ihmisille, että ei haluaisi lokeroida ihmisiä kummiskaan! Esimerkiksi eräs poikaystävän ystävän likkakaveri on tosi huippua seuraa, eräs toinen likka on kans satahuippu, ja...
Noh, tarkemmin alan miettimään niin oikeastaan minulla on vain muutama sellainen likkakaveri jotka on sellasia et AWWWWWWMOIIIIIGÄNNÄDÄÄNAWWjeekavereiitaafööevööö!

Mutta kuten sen tietää, minulla on oikeastaan parit parhaimmistoa. Ja en voi yksinkertaisesti valita kummasta on se parempi, koska sitä ei voi tehdä. Toisen kanssa ollaan useammin tekemisessä, ja toisen kanssa kun nähdään, se on kuin olisi vasta eilen nähty.♥ Eli kysymyksessä ovat siis Sonja ja Miikku.♥

ELI EKA TARINA.

Miikku on ollut jo yli 10 vuotta minun elämässäni. Ainoa ihminen (jos sukulaisia ei lasketa) joka on pysynyt rinnallani, vaikka olenkin välissä tehnyt elämästä yhtä suurta draamaa, saanut epämääräisiä huhuja, sun muita. Ei mun Miikku piittaa, se vaa tukee.♥

Meijän tarina alko 2003 syyskuussa (MULLA ON IHA OIKEE DOKUMENTTIKI SIITTÄ MUTTA EN LÖYÄ- oon kirjottanu semmosee kalenterin sivuun ylös että:) meidän ala-asteella, koska sielä oli sellainen päivä että yövyttiin siellä. Päivä oli iha OK.
Mutta kun pääsimme valitsemaan luokasta paikkoja, Miikku kysyi minulta onko vieressä tilaa. "Njoo, siihe vaa :)" Tämän jälkeen tietenkin eväät esille ja tätä rataa. Äiti oli pakannut minulle jotain typeriä smartieskeksejä? Miikku muistaa, koska hän kuuli, kuinka pistin metelin pystyyn etten varmana syö. "Tuota.. Jos sinä et syö noita nii saanko mä?" JA TÄSTÄ TARINA ALKOI!

Harmi ku tällä koneella ei ole oikein kuveja Miikusta ja minusta, äitiltä löytyisi jopa sen aikaisia, kun asuimme vielä Raahessa (Hyvä on ihmiset, olen Raahesta kotoisin.) ja olimme hirrrveitä GOOTTEJA. LOL.♥ Mitälie, mutta parhaita me oltiin. Rullaluisteltiin jopa ala-asteemme katolla. ;) (Anteeksi äiti.)
Jos Miikulle sopii, joskus teen hänestä sellaisen päivityksen, jossa on ne KAIKKI MEIDÄN NOLOT KUVAT. >D♥


SITTEN ALKAAKIN TOINEN TARINA.

Sonjan
 kanssa ollaan tunnettu niin kauan, kuin olenkaan asunut täällä E-Pohjanmaalla.
Hienon ensivaikutelmankin tein, tulin uutena oppilaana heidän yläasteelle. Välitunneilla menin PERIAATTEESSA ruusumarjapuskaan, olin siinä vieressä vain ja potkin maata ja tsättäsin Miikulle, kuinka kamalaa ku ei kehtaa mennä mihinkää porukkaan.
Sonja tuli sitten sen aikaisen kaverinsa kanssa luokseni. Hieman siinä oli kiusallinen tilanne, säästä piti jopa puhua, mietin vaa siinä koko ajan että MIKSETSÄÄVITUNHOMOMIIAPUHUMITÄÄVOILUOJASAATAASHÄVETÄMIKSISANOJOTAKIAHSDIAHRFSDJ. Sonja sitten kehaisi kravaattiani. "No sillee, tuosa näköjää on vähän kuolaa tai jotaki.." Miijatus-otus tuumaa. Voi luoja mikä häpeä iski. :D
Silloin tällöin oltiin tekemisessä, mutta ajauduin toisen ihmisen seuraan.

Kun tuli 18v pian täyteen minulla, pidin juhlat kämpilläni, johon olin vasta muuttanut. Kutsuin sinne kaikkea, Sonjan veljensä kanssa ja sitä rataa. Sonjan veljellä oli aikas mielenkiintoinen tyttöystävä myös, joten jostain ihmeen syystä ajauduimme Sonjan kanssa pihalla hieman KESKUSTELEMAAN asiasta. Ja siittä lähtien Sonja on kuulunut kalustooni.

Se on se, jolle soitan ku tulee hätä, se on se joka tukee ja ei tuomitse. Se on se mun Sonja.♥
Siittä löytyki vähä kuveja,joten kosto on suloinen. (http://vonsoona.blogspot.fi/2013/12/blogihaaste-7-paras-ystavani.html)


Tiikeriä.

Sonjaa.♥

GANGSTAAAAduckfacegrouppi.

Me ollaa aika kovia kalastaa kans.

Sonja joskus uhrautuu mun harrastuksille.

Sonja myös vihaa pikkukaloja,
eikä anna niitte olla rauhassa.

Sonja osaa myös kalastaa suuria kaloja.

Sonja myös osaa ilmestyä kuviin.

Ehkä hieman humalassa tiikerin jälkeen?

Jotain jännittävää, en tiedä. :DD

NOKU AWW.

Piirsin meistä kuvan. Humalassa.

Tähän tilanteeseen ajan Sonjan yleensä.
KRAPULA. Mitä Sonjalla ei ole.
PST! Sen verran vielä Sonjasta, muistanko oikein että aiheutin Sonjalle elämänsä ensimmäisen krapulan? Ja ensimmäisen humalassa oksentamisen? SONJA KOMMENTOI JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ. :D

Mutta haluan siltikin painottaa SUURESTI. Te muutki tyypit ootte tosi hyviä! Kyllä te tiiätte, keistä puhun. Jos joku lukee tätä. Mun on vaan niin vaikia tutustua ihmisiin, että antakaa anteeksi jos olen antanut oudon kuvan itsestäni (sitä en pyyä sillee anteeksi :D) ja jos olette kuulleet minusta jotain, ja uskotte sen: Ei tarvi tutustuakkaa muhu sitte, kerta NIIIIIIN tiiätte musta KAAIIIKEEENLAAIISTA. :)

Ehkä mää jatkan tässä tätä siivousta, sain jo tiskattua! MIIJATUS-OTUS ON TISKANNUT?! MAAILMANLOPPU ISKEE HALOO IHMISET TURVAAAN!!!!!

Postaus 8 - Se hetki
Postaus 9 - Uskoni
Postaus 10 - Päivän asu
Postaus 11 - Sisarukseni
Postaus 12 - Käsilaukussani

Postaus 13 - Tällä viikolla
Postaus 14 - Mitä minulla oli päällä tänään?
Postaus 15 - Unelmani

Postaus 16 - Eka suudelmani
Postaus 17 - Mieleisin muistoni
Postaus 18 - Mieleisin syntymäpäiväni
Postaus 19 - Kaduttaa
Postaus 20 - Tässä kuussa
Postaus 21 - Toinen hetki
Postaus 22 - Tämä järkyttää minua
Postaus 23 - Tämä saa minut voimaan paremmin
Postaus 24 - Tämä saa minut itkemään
Postaus 25 - Ensimmäinen
Postaus 26 - Pelkään
Postaus 27 - Suosikkipaikkani
Postaus 28 - Ikävöin
Postaus 29 - Tähän pyrin
Postaus 30 - Viimeinen hetki.

1 kommentti:

  1. Olin ihan unohtanu mun ekan rapulan :D .. mutta tais se olla sun syy samoin ekakännioksennus . :DD ah niin hyvää kambiinaa <3

    VastaaPoista