sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Postaus 8 - Se hetki JA Postaus 9 - Uskoni

Miijatus-otus vauhdissa? Johanny toki! Oon ollu niin ahkera tännää!
Oon siivonnu kämpän! Paitsi makkaria en jaksanu ees yrittää..
Mutta kaikki muut paikat kiiltää, jopa pesuhuone ja sauna! PISTEET!

Ja kaiken lisäksi innostuin leipomaankin, sämpylöitä ja mustikkapiirakkaa! OMNOMNMNOMM!
Harvinainen päivä siis tänään ollut. Nytkö se maailmanloppu iskee?? Höpöhöpö. ;)

Postaus 8 - Se hetki
Se hetki, kun kysyin äidiltäni mikä minun nimeni on.
Se on varmaankin ensimmäinen asia, jonka muistan elämästäni. Sen jälkeen pyysinkin äitiä kutsumaan minua, juoksin huoneeseeni ja aina kun äiti kutsui, juoksin iloisesti hänen luokseen. Ja pyysin tekemään uudestaan. Onnellinen lapsi. :D

Se hetki, kun näin painajaisia pienenä. Muistan vieläkin niitä uneja. Pomppiva hautakivi oli kauhea, jättiläissirkka yhtäkkiä ilmestyi päiväkotini lattiasta, ja söi ainoan ystäväni, muumimörkö oli melkeinpä aina.. Joskus vieläkin näen möröstä painajaisia. :(

Se hetki, kun minua on kiusattu. Oikeastaan pitäisi sanoa NE. Mutta hengissä ollaan, joten siittäs saitte paskiaiset! Mutta osasta on tullu iha mukavia tyyppejäki. Kai niitä hävettää. Mutta osa on aina vaa semmosia et nauran teille. :)

Se hetki, kun innostun asioista. Tatuoinnit, lävistykset, juhliminen.. Varmasti tulevaisuudessa tulee vaihtumaan perheeseen? Se juhliminen ainakin!

Se hetki, kun rakastuin ihmiseen. Maailman hienoin tunne, onneksi en kadottanutkaan sitä tunnetta. Nikonikonikoniko♥ :) LÄSSYYNLÄÄSSYYYYN Miijatus ja nikotus yhteen soppii huomenna pannaan pussaus koppiin! No vähä sitä rataa. ^-^

Se hetki, kun olen aikuinen. AHHAHAHAHHAHAA. Katotaa sitä parin vuoden päästä, kymmenien?

Se hetki, kun ystävystyn. Luultavasti ensin annan hirveän kuvan itsestäni, mutta kyllä ihmiset sen oikean puolen minusta joskus löytää. :)

Se hetki, kun kirjoitan tätä, olen rättiväsynyt ja siltikin mielessäni on miljoona asiaa ja voisin vaikka mennä ankaralle lenkille, mutta siltikin voisin vaa mennä nukkumaan!

Joten kaiken jälkeen voi sanoa.
Se hetki, kun Miijatus-otus elää ja on onnellinen omalla tavallaan. Tällä hetkellä mennään siinä.

Postaus 9 - Uskoni.
Tämä aihe on loppujen lopuksi aika.. hankala? Toisaalta ei, minähän olen eronnut kirkosta, koska en näe mitään hyötyä siittä, miksi kuuluisin siihen. Kirkossa olo ahdistaa iha sairaasti, Jumalasta puhuminen saa minut jotenkin.. Vaivaantuneeksi? Ei nyt semmoseksikaan, se on vaan semmonen aihe ettei mua kiinosta.
Voisin siis sanoa, etten usko mihinkään Jumalaan tai Saatanaan.
Menetin uskoni silloin, kun ensimmäinen kissani, Roosa, karkasi kotoa. Olin ala-asteella silloin. Rukoilin monta kuukautta, että kissani palaisi luokseni, mutta ei. Joten tulin siihen tulokseen, ettei Häntä sitten ole.
Mutta jos sattuu käymään niin kuolemani jälkeen, että minut käännytetään taivaan porteilta, minä lupaan kyllä kätellä Jumalan kanssa että "DÄÄM hyvin pelattu äijä" :D
Nyt ei tarvi sitten minulle suuttua, kun puhun näinkin ikävään sävyyn, anteeksi jos loukkaan teidän mielestänne jotenkin Jumalaa tai jotaki, mutta tässä taas nähdään, kuinka hyvin osaan asiasta keskustella. :D
Mihin minä siis uskon? Elämään, kissoihin, asioihin joita ei ole välttämättä olemassa. UFOt, kummitukset..
Uskon itseeni, minä pystyn, jos haluan. Mutten lentämään tai mihinkää muuhunkaan yliluonnolliseen. :(
Rakkauteen! Ystävyyteen! Kaikkeen jotka toimii!

Kaikki uskoo mihin haluaan, minä uskon että jonakin kauniina päivänä minä voin jäädä tähän maailmaan katsomaan, kuinka tämä paikka tuhoutuu. Siis kummituksena, henkenä , sieluna? Mielikuvitus on vain rajoina! Ei sitä ikinä tiedä, jos vaikka synnyn uudestaan kissana? Jos oonki Buddhalainen? :0 En minä tiiä, MOI olen Miijatus-otus ja olen minä ja uskontonani on miijatus-otusmi.


Bilehilekaide.

Miijatus-otuksen varjotus.


Kuka on kävellyt hangella?

Valo on kirkas.

Jättisuuria juustosämpylöitä!

Sämpylän kera sopii hyvin kaakao.

Erittäin mielenkiintoinen mustikkapiirakka.
Reunat meni roskiin.

Vaniljakastike pelasti hieman.

Miijatus-otus on tyytyväinen päiväänsä.
Että sellaista keksin tänään kirjoittaa! Valokuvia ei ole tulossa luultavastikkaan hetkeen, koska on niin ikävän näköstä pihalla. :( Mutta hoi ihmiset!
6.4.-13.4 meikäläiset on Turkissa piipahtamassa, joten sillon ainakki tullee kivoja kuveja iha -tusti! ;)
Miijatus-otus tarkoittaa, että sen jälkeen tulee päivityksiä kaikkialle:
MERIMERI AALTO, RANTA MERI MERI AALTO AALTO!!
 Mistä muustakaan ottaisin kuveja. :D

Postaus 10 - Päivän asu
Postaus 11 - Sisarukseni
Postaus 12 - Käsilaukussani

Postaus 13 - Tällä viikolla
Postaus 14 - Mitä minulla oli päällä tänään?
Postaus 15 - Unelmani

Postaus 16 - Eka suudelmani
Postaus 17 - Mieleisin muistoni
Postaus 18 - Mieleisin syntymäpäiväni
Postaus 19 - Kaduttaa
Postaus 20 - Tässä kuussa
Postaus 21 - Toinen hetki
Postaus 22 - Tämä järkyttää minua
Postaus 23 - Tämä saa minut voimaan paremmin
Postaus 24 - Tämä saa minut itkemään
Postaus 25 - Ensimmäinen
Postaus 26 - Pelkään
Postaus 27 - Suosikkipaikkani
Postaus 28 - Ikävöin
Postaus 29 - Tähän pyrin
Postaus 30 - Viimeinen hetki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti