sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Olotustilatus.

Miijatus-otus taisi juhlia hieman eilen? Ainakkin hän näyttää hieman kärsivältä..
Kyllä. Olin hieman juhlimassa eilen. Muttaku oli ihan hyvät syytkin juhlimiseen!
Oli tilipäivä, sain kalastettua perjantaina tumppihauen, lauantaina sain vajaa pari kilosen hauen, melkein ahvenen ja 1,95kg SÄYNEN. Oli muuten iso, ja sillä mun paskalla sammakolla vielä. ;) Kyllä poikaystävä saa taas kuulla siittä, kuinka paska sammakko se nyt olikaan! :D
  Ja yksi syy on kans se, että uusi kone on tullut työpaikalle ja sitä olemme nyt ahkerasti opiskelleet!
Voi jestas mikä muistaminen siinä on. Mutta hyvinhän me opittiin se, ainakin koitin epätoivoisesti kirjoittaa ylös kaikkea, mutta eihä ny niistä saa selvää kunnolla.!
Se on säyne. Ja kännykkälaatua. 1,95kg. Onneksi on poikaystävän takki.

Vanhaa sekoilua, tatuointi.

Haaaukotus.♥

Kuvanpilaaja.♥ Höpsöö.♥

Etsin ja löysin.
Viime viikolla joku päivä minua puri jalkaan jokin ötökkä, en tiedä mikä. Mutta kivasti oon saanu aina vaan raapia sitä! Pitäisiköhä tuosta jo huolestua melkeenpä, nyttenkin raavin taas sen verille. KUTITTAA NII PIRKELEESTI.

Olen muuten nähny viime aikoina unia ihmisestä, jonka olen nähnyt viimeksi niin pienenä, etten edes muista koko ihmistä. Eräs sukulainen vain. Olen vähän miettinyt, pitäisikö koittaa ottaa yhteyttä jotenkin? Ei se oikein vissiinkään muihinkaan pidä yhteyttä paitsi pariin, mutta.. kiinostaisihan se siltikin tietää että mitämitämitä? Kamalia uneja ollut.
En ole oikein inspiroitunut ottamaan kuveja enenpää, joten selasin vain vanhoja kuveja ja valitsin pari. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti