sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Epämääräisyyksiä ja kaipuuta.

Mennään suoraan asiaan. Miijatus-otus on ollut niin ahkera töissä, ettei hän ole jaksanut yksinkertaisesti tehdä mitään muuta jännittävää.
  Totta. Olen ollut tällä viikolla ahkerasti töissä. Ja kyllä, olen ollut tällä viikolla kuutena päivänä ahkeroimassa! Pikkuisen kiirettä meinaa olla, mutta onneksi on mukava työ josta tykkää! ;)
  Tiistaina kävi vain hieman hassusti... Olin ruokajonoon juuri päässyt, ihmettelin kun Niko ei ollut jonossa. "Onkohan sille käyny jotaki??" Tuli heti mieleen, kun hän soitti minulle. Vastasin pieni pelko kurkussa puhelimeen...
"Sun autos on lommo."
...Mitä?
"Niin että sun autos on lommo..."
.........Tuota.. Pittäiskö mun tulla sinne?
"No, joo.."
 Eräs rekka ei huomannut peruuttaessaan autoja, se sitten peruutti ensin työkaverin auton kylkeen/puskuriin, ja samallahan tämä auto sitten hieman siirtyessään ruttasi meikäläisen autoa..! "Pieni" lommo kyljessä, mutta onneksi ei bensatankkausreikäjuttuun osunut, eikä renkaisiin!
Ups.
Työkaverin autosta lähti takapuskuri irti ja joku metallipala, mulle tuli tämä kaunis lommo!
Mutta näitähän sattuu aina välissä. Jotenkin vain niin pirullista kummiskin, kun on pientä stressiä töitten takia ja nyt vielä tälläinen tulee, tässä aina vaan odotellaan, koska siittä rekkafirmasta otetaan yhteyttä, kuten on luvattu. :) Mutta hengissä selvittiin!
    Tulee vain niin mun ensimmäinen iki-ihana Corolla♥ mieleen, siihen sain ajettua hienosti kunnon rutun kylkeen törmätessäni valotolppaan. :'D (Talvi on pirullinen.)
   Ja sen jälkeen olen ajanut hitaasta vauhdista toisen auton kanssa yhteen, silloin oli Ooppeli! Kerkesi olemaan yhden päivän mulla. :'D (Se on se talvi tosiaan niin pirullinen..)
   Mutta tämä kolmas kerta ei ollu sentää mun syy!! :DD

Muuta jännittävää ei olekkaan tapahtunut, onpas tämä nyt tylsä HEISEURATKAAMUNELÄMÄÄ-blogi. Minäpäs alan kertomaan unistani, olen pari kertaa miettinyt vakavasti, jos kirjottaisin sellaisen novellikirjan eräistä painajaisistani, niistä sais oikeesti varmaan pirun hyviä elokuviaki tehtyä! :D

KUVEJAAAAAAA!

"Onks pakko kuvata mua salamalla?"♥

Raapimispuun hirmutus.♥

Tuuhea häntä.

"No musta ei kuvia oteta enenpää. >:I"♥

Sitte me ollaaki käyty vähä kalassa siellä sun täällä, ei mulle tullu muutaku MELKEEN hauki. :E

Kukat palvoo koivua.

Käyttämätön.

Tuuli aika paljon.

Olimme ennen puita.

Joku jätti sirpaleet.

Tuule tuuli sinne missä muruseni on?

Tuulikuvatus Miijatus.

Outo ruostuneisuus.

Ja niin minä mietin.
Mietin muistaako hän minut?
Olenko menettämässä otteeni?
Mutta eihän se olisi ensimmäinen kerta.
Kerta kerran jälkeen muistan ne tunteet.
Hän katoaa. Unohtaa.
Yrittää muistaa?

Vielä löytyy punaista.

Ei ole rannalla ketään.

Ystävykset kävelleet vieretysten.

Mitähän mahtoi sisältää..?

Koivun pinta on vain kaunis.♥

Portti merelle.

Pimeähkö sillatus.

Vain Rölli puuttuu.

Katsoin ylös, ja näin vain lehtiä.

Miijatus-otuksen kalastuslook.

Pariskunta.

Kaunis pyrstö.

Poikaystävän hauki. 3,90kg. :)

Hauki on kala.

Loistaa, se niin loistaa kauneuttaan.

Syksymaisema.

Vielä pari sinnittelee.

Ja vielä värit loistaa.


Tämä taisi olla Miijatus-otuksen suurimegaloistopäivitys? NO TOTTA VIVUS.
Järkytyin ku ensimmäisen kerran kuulin tuonki radiosta, meinasin kuolla nauruun. :'D

Mutta alanpas tosiaan kertomaan unejani, ne on välissä aika hauskoja, järkyttäviä, omituisia.
Eräs työkaverini kyseleekin kertomieni unien jälkeen, käytänkö jotain. :''D

MUTTA HENGISSÄ OLLAAN, OU JEE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti