keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Vanhentuminen ja turhautumis-purkautuminen!

Hyväääää syntymäpäivääääää Miijatus-otus.♥
Nonnih, nonnih rauhoitutaanpas taas. Enhän minä ole ihan vielä täyttänyt, klo 22:00 täytän sitten 22-vuotta! :)
Hui, pitäisiköhän melkein toivoa jotain..
Viime lauantainahan olin vaihteeksi töissä, joten oletin automaattisesti olevani taas selvinpäin....... Kunnes sain Soonan yllytettyä lähtemää mun kanssa baariloiseen. ^-^♥
Hupsista heikkaa, oli hauskaa ainakki! :D Ja tämä on mielenkiintoinen asia: Kuulin sieltä baarista jutun, että minulla oli TYTTÖYSTÄVÄ nimeltä Kristiina. HMMM, kyllä minulla on TYÖKAVERI nimeltä Kristiina, mutta kyllä minun mielestäni asun POIKAystäväni NIKON kanssa saman katon alla...
Että jos ihmiset kuulee jotain tälläistä, saa nauraa. Niin minäkin tein. :D

Muutenkin on hyvin jännä, kun tuollaista paskaa keksitään ihmisestä, jota ei tunne. Minulla saattaa olla epäilys, kuka/ketkä tälläistä on puhunut, mutta se/he ei todellakaan tunne minua muutakuin ulkonäöltä ja nimeltä.
Vissiinkin kateellisia? Olenko liian...tuota, vaikka omituinen? Ei, olen ihminen. Jolla tavallista enemmän lävistyksiä ja tatuointeja, mutta kyllä niitä on myös muitakin tämän kaltaisia otuksia!
MULLAKI ON TUNTEET YHYHYHYYHHYYYYYY oikeesti nauran teille jotka keksitte näitä. Säälittävää, mutta onhan se hyvä tietää aina välisä, että minkälaisena jotkut mua pitää VAIKKEI TUNNEKKAAN.
...Miijatus-otus, kyllä sinäkin aika jyrkästi tuomitset tietynlaiset ihmiset.. No hyvä on. Mutta se ihmistyyppi onkin sellainen, jota en voi sietää. Niillä on yleensä X-tapa pukeutua, mutta on niitäkin kaikennäköisiä! Ne ihmiset, jotka katsoo nokka pystössä halveksuen kuin halpaa makkaraa tai jotain muuta vastaavaa, niihin en edes vaivaudu tutustumaan. En ainakaan tuosta noin vain. Onhan niitäkin tuttava piirreissä, jotka olen tuominnut mutta on siinä ollut kans kova homma tutustua.

Loppupäättely: Me kaikki tuomitsemme ja emme siedä x-tyyppejä, mutta JOTAKI RAJAA VÄLIS.
terveisin: en-tiennyt-olevani-lepso-miijatus. :D

Tässä oli tälläinen pieni purkautuminen, ROARRRR. Ja tietenkin hyvää syntymäpäivää minulle ^-^ 22v takana ja kaikennäköstä pas-BLAABLAABLAA LAITA JO KUVEJA MIIJATUS!!
All it's love, love, love and... paper heart?

Niko otti hyvejä kuveja fasaanista, tästä tykkäsin hirmusti.♥

Hiiri-otus. Lara tulee aina oven taakse huutamaan hiiri suussa,
kun olemme menneet nukkumaan.. Joka ikinen yö.

JA TÄHÄN VÄLIIN SOONAN KUVEJA (Soonan blogiin tästä)

Kuu-otus oli pyöreä.

Autonlasi on hieman likainen, kylärinkimaisema.

Puuotus.

Risujen takaa löytyy valoa.

Tähän väliin voin sanoa, että tulen olemaan HYVIN varovainen kameran kanssa. Eli suomeksi sanottuna ulkona on niin kylmä etten varmastikkaan ota lapasia pois kädestä ottamaan valokuvia iha helpolla. :D
Mutta koitan sentään! :3

Tuuli repi lehtiä. Tajusin syksyn tulleen. Ah ma palellun.
HÄPI PÖRTHDEI TU MII ja sitä rattaa, tällästä tällä kertaa piipölsit!

2 kommenttia:

  1. Ekana onko tua sun peiper heartti sun jalanpohjien välis ? :DD
    Ja tokana, tykkään tosta kulärinkimaisemointikuvatuksesta !! ^_^ hel .. tin rollss ku hohtaa ! :DD

    VastaaPoista
  2. ei, ei ole jalanpohjienvälis.. :D tietenki tykkäät siitä kylärinkijutusta ku ite oot ottanu sen kuvan. ;)

    VastaaPoista